woensdag 4 januari 2017

With all my love.

Bij dit merklapje heb ik niet de opgegeven kleuren van het patroon van Threads of Gold gebruikt, maar de allerlaatste resten waarvan ik hierhier en hier al andere werkjes heb laten zien.
Door deze beperking heb ik een kleurencombinatie gemaakt, die ik normaal niet zou kiezen.


 Ook voor het linnen heb ik ditmaal een andere kleur gebruikt. Je ziet het aan de onderliggende lapjes.
De afmeting is 13 x 25 cm op 16-draads linnen.
 Maar ik ben tevreden met het verrassende resultaat.


Lieve groet,
Jeanny.

9 opmerkingen:

Lida zei

Wel een lief lapje geworden en ook een leuk patroontje! Groetjes
Lida

Evelyne zei

Ik vind het een plaatje, mooie zachte kleuren, weer eens iets anders!

Lieve groetjes en nog de beste wensen voor 2017
Evelyne

quiltingmieke zei

Piep erg leuk en scrappy mooi hoor lnuf

Truus zei

Soms is juist door andere kleuren te gebruiken en uit je comfortzone te stappen dat je iets heel verrassends krijgt.
Vind het een mooi borduurwerkje geworden met een beetje antieke uitstraling.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Het is weer een prachtig lapje geworden. Ook voor jullie alsnog de beste wensen voor dit nieuwe jaar.

Annelies zei

Wat een prachtig lapje !

Nina Hobbysite zei

Erg mooie verrassende kleurtjes. Mooie borduurwerk.

Annelein zei

Het is weer een heel mooi "lapje" geworden... leuk om je door wat voor handen is te laten leiden...

Anoniem zei

En alweer en heel mooi werkje.M.H.