zondag 9 april 2017

Over een "Entdeckerpaket".

Tijdens de dagen in Duitsland kocht ik een 'Entdeckerpaket' en ik had ook drie daarvoor bestemde patroontjes waaruit ik kon kiezen. Nadat ik één patroon had geborduurd, was er genoeg garen voor het tweede patroon, kon het derde nog gemaakt worden en voor een vierde was zelfs nog genoeg garen over.
Vorig weekend tijdens ons bezoek aan de Nadelmarkt in Iserlohn kon ik in de stand van de 'Werkstadt für historische Stickmuster' met de dames zelf kennismaken en tevens patroontje 4 aanschaffen.
En zelfs dit vierde heb ik van dat ene 'Entdeckerpaket' kunnen maken.



Alle vier hebben dezelfde stof aan de achterkant.
Geborduurd op 14-draads linnen en ze zijn allen 10 x 10 cm.
Een mooi setje toch?


Ik kon het niet laten om nòg zo'n pakketje te kopen... en zal ik nu alle patroontjes nog eens borduren of toch wat anders?
Ben zelf ook benieuwd wat het wordt!

Lieve groet,
Jeanny.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Jeanny,

Die zijn mooi geworden, heel apart. Ook leuk afgewerkt met die kwastjes eraan.

Groetjes,
Thea.

Annie Kingma zei

Heel mooi, zo fijntjes, en leuk de afwerking
Groetnis Annie

Jeanny zei

Dank je wel Thea!

Jeanny zei

Dank je wel Annie!

Truus zei

Leuk pakketje om uit te proberen. Zit er verschillende dikte van garens in of alleen verschillende soorten glans /mat garen.
Spannend wat je gaat maken.
Veel borduurplezier
groetjes, Truus uit Drenthe

Jeanny zei

Truus het zijn verschillende kwaliteiten zijden garens, zoals perlé, Soie surfine, Soie d'Alger, Soie Ovale en ze zijn allen heerlijk om mee te werken.

Evelyne zei

Wat een mooie patroontjes en zo'n leuke set zo!

Fijne paasdagen en lieve groetjes,
Evelyne

Lida zei

Wat leuk en wat een aparte patroontje! Nieuwe kleurtjes zijn ook mooi! Groetjes
Lida

josette.272@gmail.com zei

coucou c est splendide merci jojo

Anoniem zei

votre blog est une merveille ! merci pour toutes superbes photos.
dany15

Jeanny zei

Merci bien Dany!