dinsdag 10 april 2018

Danybrod Mars.

Dit is echt het laatste werkje dat ik maakte van mijn restjes zijden garen.
Een snippertje Belfast linnen, mijn zijden restjes, een patroontje van Danybrod, nog een beetje eigen fantasie en dan krijg je dit....




Van de ene kant ben ik blij dat de resten op zijn, maar van de andere kant is het ook weer jammer, want wat was het telkens spannend om te zien wat het uiteindelijke resultaat zou worden!

Lieve groet,

                                                                            Jeanny.

4 opmerkingen:

gracie zei

So pretty.

Truus zei

Jammer want ik vond het leuk om te zien wat je elke keer bedacht met de restjes.
Dit is ook een leuk werkje geworden.
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Het is weer erg mooi geworden.

Hobbyrita zei

Prachtig geworden, leuk om zo je restjes op te werken en er dan zoiets mooi mee te maken!